Uncategorized
Μάρκετινγκ περιεχομένου (Content Marketing)
Το μάρκετινγκ περιεχομένου (content marketing), δηλαδή μια στρατηγική που συνίσταται στην απόκτηση πελατών με τη δημοσίευση χρήσιμου και πολύ ελκυστικού περιεχομένου, σκοπός του οποίου είναι να προκαλέσει το ενδιαφέρον τόσο της γενικής όσο και της ειδικής ομάδας αποδεκτών. Αυτή η μέθοδος μάρκετινγκ βασίζεται σε ένα μονόπλευρο διαφημιστικό μήνυμα, με στόχο τη δημιουργία σταθερών και μακροπρόθεσμων σχέσεων με τη συμμετοχή τόσο των ανθρώπων που προωθούν το περιεχόμενο όσο και των αποδεκτών τους.
Οι πιο δημοφιλείς μορφές μάρκετινγκ περιεχομένου περιλαμβάνουν:
οδηγοί
χορηγούμενα άρθρα
ηλεκτρονικά βιβλία
άρθρα εμπειρογνωμόνων
βίντεο
διαδικτυακά σεμινάρια
εικονογραφήματα
Το έργο του μάρκετινγκ περιεχομένου, εκτός από την εκλαΐκευση των εμπορικών σημάτων, είναι η δημιουργία της βάσης για την οικοδόμηση ορατότητας στη Google, η οποία “προωθεί” το καλό περιεχόμενο. Επιπλέον, η δημοσίευση και η προώθηση δημοφιλούς και υψηλής ποιότητας περιεχομένου προκαλεί ότι οι χρήστες συνδέουν με φυσικό τρόπο το καλό περιεχόμενο, γεγονός που βελτιώνει άμεσα τη θέση του ιστότοπου στη μηχανή αναζήτησης.